say what you want to say

TRÖTT!!!
gick upp tidigt, åkte till skolan och hade labb, sen hade vi svenska en jätte kort stund. efter de åkte vi till brandstationen och hade fystester vilket var jobbigt, började med roddmaskin 500m, ståenderodd 30kg, bänkpress 45kg och knäböj 45kg. resten gör vi v49. nu är mina armar spagetti..
Men när jag kom hem så åkte jag och malin och handla mat och sedan lagade vi den, Nacho tallrik blev de. De vart super gott :D Nu sitter jag här.. ska se tv och vila mig pusssss

imorgon har vi innebandy i skolan och sen har vi vattengympa med laget i 2h!

bild på elin och mig i sommras


Kommentarer
Postat av: Cecilia

;) okej, den ser så läskig ut att ligga på det måste göra sjukt ont :(

Postat av: malin

bra JESSE :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: