"Vad var ditt första intryck av mig?"

Många olika svar kommer här:

Chriszy Broman:
Trevlig

Malin Garfvé:
Härlig tjej

Therese Nordström:
Du verkade vara jätte trevlig och snäll:), Man skulle alltid vara glad om man var i din närhet.

Andreas Länn:
Får jag sätta på dig tack?

Richard Söderberg:
De va inte så jätte bra eftersom jag var på dåligt humör.

Rebecka Soma:
Du verkade vara en som sprider glädje och att man mår bra av att vara med dig.

bild på rebecka soma


Dennis Longdon:
Fresh kropp

Patrick Hansen:
Du var grymt sexig.

Alexander Borg:
Då tyckte jag att du var en otroligt söt tjej som alltid verkade glad och dom log hela tiden.

Josefin Leberger:
Glad och vältränad

Niclas Östberg:
Knäpp

Angelina Callin:
Konstig, Kort och Brutal (snäll, trevlig och lika knäpp som jag)

Johanna Nilsson:
lite tyst och blyg

Erik Andersson:
Snäll och söt

Jakob Öberg:
söt tjej, lite blyg

Markus Magnusson:
underbar

Robin Söderström:
Snygg, snäll och glad tjej

bild på robin söderström


Matte Weilow:
för dåligt för att nämnas, haha

Madeleine Andersson:
underbar tjej

Kenneth Ekström:
snäll, fin tjej

John Ericsson:
JÄÄÄVLAR och oh mama! 

William Herbinger:
Glad och Positiv

Christoffer Zirath:
Söt

Jessica Lundin:
tuff brud med ett hjärta av guld

Kommentarer
Postat av: Robin

King du är som lägger in en bild på miggg:D pusss!

Postat av: malin

va söta folk e :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: