when love takes over

dagarna nu har jag mest spenderat med rebecca :) myspys! annars var jag uppe med tuppen imorse (sov hos rebecca) för att jag och malin syster skulle åka på innebandy träning coopertest och lite fys innan det, vi tränade löpstil innan cooper som gjorde att jag sträckte ut låret yttligare en gång. de sög riktigt hårt för då missa jag coopern. så nu ser man fram emot cooper i skolan och med telge, jihaaa! :/ haha men aa efter träningen var jag med malin, vi drog in till stan gick omkring, snacka, kolla kläder :) riktigt kul att träffa henne igen puss på dig! <3
imorgon bitti ska jag vara uppe med tuppen igen, har kickboxning med innebandyn. ska bli kul utan att ha ont förhoppningsvis! annars vet jag inte vad som händer. får se vad som dyker upp på shemat :D
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Okej, tråkigt.. inte kul att vara laktosintolerant. Inte kul att ha någon typ av intolerans eller allergi för den delen. Hoppas det blir bättre =)



Oj här var det träning :P

Postat av: malin

puss på dig med :p

Postat av: Rebecca

är du hemma ikväll?

Postat av: Rebecca

tack :) ja det tycker jag men jag är fortfarande hos pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: