so dream

i fredags så var jag på fest hos tess och erik med elin och rebecca träffade väldigt många gamla vänner där de va jätte kul :)

igår så hade jag fotbollsmatch mot sätra, skadade mig efter 5 minuter. helt otroligt. bara för att jag hade längtat över att få möta dem. vi ledde med 1-0 ett tag :p men vi torska tillslut med 1-4. men men ;)

Efter matchen så gick jag hem och dusha sen åkte jag mamma och pappa  till p-o, min tränare, på lagfest. De va riktigt kul :D
jag gick ifrån p-o kl 21.20 för att möta elin i tumba och så skulle vi åka till john som hade fest. där var de kul att träffa alla människor men jag hade inte så kul plus att jag hade jätte ont i benet (min skada från fotbollsmatchen) så jag stack hem där vid kl 00.

Idag ska jag plugga lite, måste! sen ska jag åka in till stn och äta på en resturang för att fira B2. :)

Puss och kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: