morsdag

Godmorgon alla
igår hade jag en super trevlig dag hos elin på hennes fest. men jag börjar från när jag vakna och drar mig uppåt om ni förstår ;) hahaha igår morse gick jag upp 07.30 åkte iväg på fys med innebandyn, direkt när jag kom hem gick jag på en liten promenad med rebecca och sen så hade jag fotbollsmatch som jag inte fick spela pga skada fortfarande, jag hann inte se klart matchen eftersom jag skulle till elin så de blev bråttom när jag såg hur mycket klockan var, stressade iväg, fixade mig fixade elins presenter osv. sen när vi(jag och rebecca) var klara så gick vi till elin då var klockan runt 15.30 sen partaja vi hela kvällen, 02.00 tror jag att jag kom hem igen. men jag hade en jätte trevlig kväll/dag. Nu måste jag dra och köpa en morsdag present, ni glömmer väll inte bort era mammor :)

Grattis mamma :) <3 (bilder från igår kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: