misery business

igår och idag har vi arbetat med ett miniprojekt arbete i skolan, de har vart stressigt att hinna med allt på två dagar bara. Vi iallafall, Jag Chriszy och Johanna gjorde en film dom handlar om vårat räddningsmedicinska program. Den blev 17 minuter lång och vi har slitit som djur för att få det bra! vi kanske ska fixa in videon på youtube och då lovar jag att länka eller lägga upp resultaet (A) haha.

Imorgon så har jag fotbollsmatch och i hela mitt liv som jag spelat fotboll(13-14år) så har jag stått målvakt en gång. den matchen förlorade vi pga att jag satt ner på rumpan i gruset och ritade guppar. hahah sen dess har jag vägrat stå. kommer ihåg en gång när min tränare försökte tvinga mig att stå, då gick jag till min mamma och grät, vägrade spela matchen tills dom sa att någon annan skulle få stå. (och detta hände då i mina yngre fotbollsdar, 7manna, så runt 8 år sen kanske).
Imorgon så somsagt har vi fotbollsmatch, jag är skadad och skulle inte få spela men ändrade planer. jag ska stå målvakt imorgon kl 14 på gymnasieplan HAHAHA de är väll något av en ny erfarenhet (A)

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Samma här, lär också missa det :P



Åh målvakt! Jag spelade i typ 10 år, stod i mål en match och fick ett skott på mig, haha!

Postat av: Mr d

ja tror nog inte de där va så länge sen, förra året typ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: