kissing your lips

jaha, idag började jag 9.00 med innebandy men jag var inte med på den eftersom jag är skadad :/ sen hade vi samhällskunskap, där gjorde vi ingenting fick tillbaka gamla prov bara. efter de hade vi klassråd och sen innan vi sluta så skulle jag och patrick skriva tre frågor om njursten i sjukvården, de gick fort så de va skönt :) direkt efter skolan så gick jag hem till rebecca, vi "hängde" HAHA. nej vi snacka typ :p nu har jag precis ätit och ska strax åka på innebandy fys med telge ;) ska göra vad jag kan..

ses senare puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vadå det gick snabbt med frågorna, det tog ju jätte lång tid ;o

Postat av: Rebecca

haha jaha, det var så det var ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: