i´m in love with a fairytale

jaha idag var de ju målvakts debut för min del, jag höll nollan och vi vann med 17-0 mot ett lag som inte spelade schysst eller bra. Jag la en hörna och gick upp på två hörnor (A) annars stog jag i mittcirkeln nästan hela andra halvlek. haha..
Jossan spelade också, hennes första match hos oss de va jätte roligt att träffa henne igen och hon var jätte duktigt och gjorde två mål. Malin min syster skadade sig, todde att hon fick hjärnskakning, men doktorn sa att de inte var nått men hon mår inte så bra. men snart är hon på benen igen förhoppningsvis <3

Efter match var jag med rebecca, tack för ikväll <3

Grattis norge till vinsten i eurovision song contest 2009. De var helt klart rätt som vann!

Kommentarer
Postat av: J.

du var grym älsklingen <3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: