hope and glory

Paintball stog på listan idag, lagen var "skit jämna" när alla killar var i ett lag (alla bra killar) förutom typ 5st som var med tjejerna. först blev killarna i tjejlaget skit sura på att de va ojämna lag, sen så gick tre killar från de "bra killlaget" över till tjejlaget och två tjejer gick till till killlaget men då tyckte killarna i de bra laget att de va ojämna för att tjejerna var fler och att dom ville ha en till. men ingen i tjejlaget ville gå över eftersom dom itne ville ha oss från början. Matcherna började och Tjejlaget vann båda matcherna i skogen, första matchen blev jag inte träffad och andra matchen blev jag träffad i ryggen på minde än en meters avstånd de gjorde sjukt ont!

annars var jag nere vid maren innan paintballen och kollade på treornas paddlingstävling.
sköt om er /Jessika


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är ju utanför alla. noone likes me</3



^^

Postat av: chriszy

var jag som skrev förra kommentaren xD glömde fylla i namn ^


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: