show me heaven

TJA! :)

lång dag kort, eller nått! gick upp vid 6 för att börja skolan kl 8 (matteprov) och sedan sluta kl 9 ;o fast jag kom hem vid 10 då började jag att städa i köket, diska osv. sen när jag var klar med det så städade jag mig ut i vardagsrummet och hallen. fixade massa, massa grejer! så nu är de fint här. När jag var klar satte jag på en film, mamma mia, somnade in ganska skönt då faktiskt. när jag vakna så åkte jag till maxi med pappa för att handla mat, jag körde. Nu är jag hemma, har precis tagit ur diskmaskinen och fyllt den de två smutsiga glas :p haha. sitter i köket och bloggar, pappa lagar mat och mamma sitter och snackar om mat, någonting som var jävulskt gott. haha kul jul för henne :D

ikväll har jag stadslagsträning, sista. önska mig lycka till :P /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: