one step at a time

mitt liv är trist! jag gör ingenting känns de som, går upp , går till skolan, går hem, äter, åker och tränar, kommer hem, äter, duschar, sover! hinner inte med ett jävla smack.. men aaa bajs!! idag har min dag sett ut så och den kommer att fortsätta så, samma sak imorgon, nästan samma på onsdag, bara att jag byter ut träning mot nattturnering. :)
på torsdag är de samma sak igen på fredag skulle de vart samma sak, MEN jag ska på studentskiva då, så de blir nog roligt :) sen så ska jag klippa mig på lördag ;o och så är de match på söndag. sen börjar veckorna om igen. hehe
aja måste åka iväg på träning nu!

jag känner mig stressad och ensam! /J

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: 50/50 rååå, snälla (a)? haha

Postat av: sandra

sv: haha bussigt av dig ;-)

Postat av: malin

vi borde ses ngn gång :) om du har lust förstås!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: