babe goodbye

fredag: lugn dag, satt hemma i stort sätt hela dagen. åkte på bio på kvällen med johanna, när jag kom hem såg jag så ska de låta med mamma och pappa.

lördag: hade innebandy match mot Telge. vann med 6-5 efter mycket om och men. efter matchen kollade jag på melodifestivalen och sedan möttejag johanna i tumba c för att hon skulle sova hos mig. vi spelade kort, jag, johanna, rebecca och pontus. lite mysigt sådär!

söndag: körde hem johanna och plockade upp malin och gold sedan åkte vi hem till min kusin kim och fira hans 19års dag, han fyllde år den 26e så vi va lite efter (A) efter att vi firat honom så gick vi och fira sanne och pontus som fyllde 20 och 13. och nu är de dags för stadslagsträning.

puss /j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: