another you

i förra inlägget skrev jag att jag skulle skriva lite mer och då tänkte jag på stadslagsmatchen. vi mötte råsundas damlag vi vann med 5-1 och de gick itne alls bra för mig. men innan matchen hade jag otroligt roligt med Nikolina, Emme och Sara med många andra också. vi skrattade heela tiden, åt allt! vi va nog lite trötta också :p men ändå liksom ;)
Och Nikolina, de är alltid så himla kul att träffa henne och vara med henne. har lust att spola tillbaka tiden typ 3år! men de går ju tyvärr inte. men ändå, kom hem jätte sent igår därför skriver jag idag istället. sen imorse ville mina ögon inte öppnas för att jag var så trött ;o /J

Kommentarer
Postat av: lisaaaaan!

sweetie du var visst bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: