find yourself in you

igår kom jag hem från gålö (midsommarfiranndet) skönt att vara hemma och få sova i sin egen säng. När vi kom hem så grillade vi och satt ute och käka, efter maten skjutsade malin mig till Richard. Vi kollade på film, de va mysigt :)
idag sov jag rätt länge för en gång skull, när jag vaknat åkte jag med mamma och pappa till maxi. Jag ville köra, de va därför jag följde med (a) när jag kom hem så käkade jag "frukostlunch" sen gick jag över till rebecca och var med henne ett tag innan jag gick hem igen. käkade middag, städade och tvättade.
och nu är jag äntligen här i min säng. ska sätta på en film eller så ska jag se på one tre hill, har inte bestämt mig ännu ;)
sköt om er puss '

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jag sa ju att du inte skulle kunna bestämma dig, film eller oth ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: