lååångt inlägg

Tja. Just nu (måndag 20/7) sitter jag och har jätte tråkigt.. tänkte att jag skulle blogga men jag orkar inte låna internett så jag skriver lite i wordpad, de funkar ju också. sålänge liksom. så kan jag lägga upp lite sen så blir de jätte mycket att läsa på en gång. haha.. men ja ja. idag har vi åkt runt lite på öland för att hitta lite, kollat i lite affärer och så har vi gjort också. Jag har köpt en tavla med Elvis! Sen så har jag och Pontus badat i havet med as stora vågor de va riktigt skoj, men iskallt! de har ju inte vart sådär jätte bra väder, vi har inte haft regn men de har vart kallt..

De här blir ju lite som en dagbok hahaha.. crazy!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, pontus ville gå till poolen som ligger här precis runt hörnet. får se om vi gör de för vi ska väll träna lite idag också. vi såg en fotbollsplan här en bit bort, vet inte hur långt men de va en bit, vi funderar på att ta en jogging tur dit och träna. FULLFART! får se hur de blir.

Mamma och Lena håller på med maten nu tror jag, och killarna spelar väll mario bros eller nått, de är ett as gammal nintendo som vi får låna som bara har ett spel och bara en konsoll. men de är kul faktiskt.

Jag ligger uppe i rummet med en fläkt och öppet fönster, för nu är de lite varmt, och skriver. har inget bättre för mig. La in lite bilder på datorn som vi har tagit idag också. ska ladda uppp några tänkte jag :)

Nu blir fan inlägget aaaaaasa långt så de blir nog dags att säga hejsålänge! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: