upprörande

Tja, jag är inte en sån person som läser allas bloggar. jag läsar mina närmaste vänners bloggar men nu hade jag tråkigt och råkade halka in på Kissies blogg. och alltså jag blev lite upprörd faktiskt, såhär hade hon skrivit;

Politisktkorrekt att tycka Marilyn Monroe är vacker..
Tycker du Marilyn Monroe är vacker? Dom flesta svara "hon är en av dom vackraste kvinnorna på jorden", bara för att. Man tänker inte när man svarar, man säger bara så för att det är.. Ja, politisktkorrekt. Jag tycker inte hon är så jävla snygg om jag ska vara ärlig, mullig och vardagligt ansikte.. Och nu lär jag ju få hur mycket skit som helst för det, jo bara för att det är inte politsiktkorrekt att säga hon är ful.

Jag föredrar smala tjejer men långt hår, hon är ju motsatsen? Så vad är det för fel på att vara ärlig, kan man inte tycka det är skönt för mig så som tycker att dagens ideal är snyggt? Är det inte lite lättare att sträva efter det då?

Jag tycker världen behöver fler som mig, fler som Kissie! Då menar jag inte fula copycats som dom där 14 åriga fjortisarna som tror att dom blir jag genom att säga "I know you love me". Utan dom som vågar säga att skönhetsidealet sen förr är fult, att blondinbella faktiskt ser ut som miss. piggy även fast hon tjänar bra pengar på sin blogg.. Haha ja det gör jag också serru ;)





Alltså nått fel i huvet måste dendär tjejen ha? eller håller ni med henne, tycker ni att Marilyn är mullig?

Kommentarer
Postat av: malin

kissie snackar så mkt skit, hon är inte alls mullig.



Postat av: Rebecca

kissie är sjuk i huvudet, så är det bara. hon vet inte vad hon pratar om! :S

Postat av: lina

hon har kurvor men är absolut inte mullig.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: