all for love

Tja :)
har inte orkat skriva och jag orkar inte skriva om  allt som hände på öland (A) men jag hade åtminstonde kul tillsammans med rebeccas lillebror.
i fredags stack vi från öland och drog till malmköping som ligger i flen, där tältade vi en natt. för att vi skulle gå på malmamarknaden på lördagen. där träffade vi upp Malin, Sanne, Rebecca och Niklas x2. så jag rebecca och pontus sprang omkring och kollade. vid 15 ungefär så åkte vi hem, var hemma vid 16. packade upp, tvättade o lite sånt, sen stack vi(jag mamma pappa pontus rickard och rebecca) ner på pizzan och käkade.

På kvällen kom Richard och hämta mig så åkte vi till honom och såg film sen sov jag där.  Kom hem runt 13 idag, träffade rebecca, kolla på bee movie, spelade kort och sedan gick vi till elin och hjälpte henne att slinga håret.

nu är jag hemma igen! Första natten hemma på en vecka, ska bli nice! 
Imorgon börjar innebandyträningarna igen, äntligen säger jag :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tog du bort den söta bilden på dig? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: