Hipp hipp hurra

idag fyller jag 18år!
Grattis till mig :)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Nämen grattis på födelsedagen :D. Själv fyller jag år om 7 månader :P (eller igår var det exat 7månader)

Postat av: Marie

Grattis till min söta lilla vän!!

Postat av: Jossan

grattis gumman <3

Postat av: Danne K

Stort GRATTIS!

Postat av: N.

Grattis på födelsedagen, tjejen.

Vi ses imorgon!



Ps. kortet får mig att vilja skrika efter våran vänskap, den vänskapen som fanns mellan oss när vi brottades på den dubbelsängen i göteborg sommarlovat 2006!

Postat av: lill bella

grattis vännen på den stora dagen! fira hela natten lång och njuuuuuuuuut! i miss you <3



justja, blev alldeles glad i kroppen när mobilen plingade imorse ... "Grattis Jessika 18 år", det stod inskrivet för väldigt lång tid sedan :)

Postat av: jessika

tack alla sötisar. och lill bella, du är bara för söt <3 saknar dig <3

Postat av: Robin

Grattttis;D

Postat av: Oliver

Grattis i efterskott:)

Postat av: Daniela

Grattis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: