Everything

dagen hittills har vart bra :) vakna iförsej lite sent, skulle haft matte på morgonen men de stog inte på mitt schema så jag gick aldrig dit. så idag har jag bara haft samhällskunskap, vi ska ha en debatt på tisdag. jag är med Patrick och Björn-erik och vi har miljöpartiet (a) efter skolan så åkte jag och johanna och sola, jag måste bli lite brun  innan jag tatuerar mig tänkte jag :P när jag kom hem så började jag städa, diska, tvätta, handla mat.. sen tog jag en lugn stund för att kolla på one tre hill. älskar programmet <3 och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. annars blir de en lugn kväll, åker till gävle imorgon och spelar innebandy. Min och syrrans första match med Vendelsö.. :)

lev livet! /J

Kommentarer
Postat av: N.

Tack tjejen.

Jag är glad att det faktiskt var du som fick oss att hitta varandra. Jag kommer vara skylldig dig ett evigt tack! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: