2008 blir 2009

började min nyårsafton med att fixa till naglarna, duscha osv. sedan gick jag över till Rebecca för att käka tillsammans med henne, hennes familj och min familj. jag fick oxfilé, pommes och sås, medans dom andra åt nå annat skumt (a) efter att vi hade ätit så spelade jag kort med Rebecca och Pontus. och de roligaste med att vi spela kort var att... eller alltså vi spelade ett spel som heter chicago(poker), och då är de såhär att när man hör ett visst antal poäng så får man inte byta kort mer. och jag hade nått den poänggränsen och fick inte byta så jag hoppades ju självklart på att få bra kort. så tar jag och plockar upp korten en efter en, tar först upp två ess, sen en nia och de två sista korten var två ess. HAHA fyrtal i ess fatta. de betyder att alla andras poäng nollställs och jag får en del poäng så jag vann ;) hhaa
fortsättningen på kvällen blev att jag åkte till johanna vid 19.00, hängde lite där och sedan gick vi över till hennes kompisar. jätte mycket bra människor där ;) haha aa, natten/morgonen blev lång, men rolig :) hoppas att alla andra också haft en bra nyårsafton och att alla får ett bra nytt år! /J


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja jag hade riktigt roligt!

haha nej det blev inte så många timmar så jag är hyffsat trött nu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: