wonderful world

lång dag men rolig dag idag, började med pedagogiskt ledarskap imorse fick göra en pjäs där man skulle välja att spela upp en speciell ledartyp. jag fick spela låtgå ledaren, vi va typ bäst på våran pjäs!  jamen efter den lektionen så hade vi svenska där vi hade ett läxförhör som faktiskt gick bra. kul! när de var klart så käkade vi lunch, de va tilloch med god lunch i skolan och de är första gången på, aa sen innan jullovet hade vi väll nått gott senast så de va väll på tiden! :) de blev fiskpanetter med potatis plus att de bjöds på kex (ost och kex, kex ni vet). efter maten så sprang vi mest omkring i skolan för att tiden skulle gå innan de var dags att åka till brandstation och ha skum som släckmedel. vi fick spruta massa skum, de va rolig :D

efter skolan bad jag pappa om att få pannkakor och de tyckte han lät som en bra idé så jag fick springa och handla lite ingredienser till de! efter maten blev de tajt och vi fick skynda iväg till träning, jag körde. både dit och hem :) nu är jag hemma, har precis duschat och tar sovmorgon imorgon! Godnatt folket /JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: