mönstringen

idag så, kom fram till pliktvärket-mönstring fick gå in och sätta mig vid en dator och göra 10 prov på 80minuter jag var klar på kanske 20 minuter. sedan fick jag gå upp till ett väntrum och där hann jag inte mer än att sätta mig innan dom ropa upp mig igen och då fick jag gå och sätta mig i en typ allt de va typ ett järnrum som dom stängde in mig i tillsammans med en stol mer fick inte plats, där fick jag ta på mig hörlurar så hade jag ett hörseltest, hade alla rätt :) då fick jag gå vidare och göra ett syntest "läs på nedre raden", även där hade jag alla rätt. då gick vi till yttligare ett nytt rum där jag fick väga och mäta mig, (164cm, 55kg) också gjorde jag ett muskeltest som jag klarade! sen gick vi in i ett rum där jag fick klä av  mig för att hon skulle kolla ryggraden knäna och fötterna. allt bra även där, efter att jag gjort allt de så skulle jag få träffa en psykolog. men psykologen var för upptagen så jag ska få träffa henne på måndag och då ska jag även göra konditionstest också! :)
så ja :) puss och kram! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: