Metal will stand tall

igår lördag så gjorde jag inte så jätte mycket på dagen, var på rätt så dåligt humör men de bättrades när johanna kom och umgicks med mig. När johanna hade gått hem så gick jag hem till elin och hade verkligen as kul, har saknat elin som en gris! sen kom även rebecca över, och då blev de typ ännu roligare har saknat rebecca också så jävla mycket! Ni två tjejer betyder allra mest, lämna mig aldrig!  imorse gick jag upp tidigt och åkte iväg för att spela match vann med 7-0  mot råsunda ;) och nu måste jag gå för nu ska jag på fotbollsträning :D ÄNTLIGEN! hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lämnar dig aldrig <3 jag lovar!

Postat av: Rebecca

jag lämnar inte dig heller, aldrig!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: