*kling kling*

varför visste inte jag om att du skulle ha din kväll igår? jag tackade faktiskt aldrig nej, jag sa bara att de va ett knivigt läge. men iallafall, jag hade förberett ett tal eftersom de skulle vara någon sån sorts av tävling. vi har ju iallafall vart bästa vänner! vet inte om jag ska skriva in talet här eller inte. om jag orkar och så, men på något sätt så kommer du få talet trots att jag fick veta igår att du hade din tjejkväll då. Känner mig typ som en elak vän, en svikare som inte kom och gratta dig. fast jag vet ju inte om du ville att jag skulle komma heller eftersom jag inte fick veta. Men aa hoppas att ni hade det bra iallafall :), Jag älskar dig Joss, no doubt about it! <3


Kommentarer
Postat av: J.

herregud!! Klart jag ville att du skulle komma. Jag gick ju ut på facebook med datum, tid och vart (?) du skrev att du redan tackar ja till Jossi Jessika .. Jag tänker inte få dåligt samvete för jag vet att jag har varit tydlig. Men vi får ses snart du och jag gumman. Jag älskar dig.

Postat av: Anonym

kolla mejlen på facebook, det står klart och tydligt och allt är skickat till dig ..


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: