herre på täppan

jaha, igår när jag inte hade någonaning om vad jag skulle göra och ingen jag smsade till svarade så följde jag med min mamma och pappa till min moster och lekte lite med mina kusiner. vi spelade lite spel osv. roligt faktiskt, men helt galet att dom där som aldrig fattat nått, fattar allt! men de är roligt :D sen fick jag iallafall sms av elin på kvällen så då gick jag hem och elin kom över så kollade vi på melodifestivalen och hot chick och sedan så sov elin över hos mig, de har inte hänt på typ miljader år och dar men de va mysigt! sen imorse gick vi upp käka frukost osv, när elin gick hem så åkte jag och spela match gick inte bra för mig och inte för laget, torska med 3-2 mot råsunda.. nu efter matchen har jag inte gjort någonting bara legat på soffan. och nu ska jag se på Herre på täppan! PUSSS /Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: