Heartless

i det här inlägget ska jag bara klaga på hur trött jag är! igår morse gick jag upp 6.30 för att spela tidig innebandymatch, direkt efter innebandymatchen åkte jag hem och städa mitt rum, när jag hade gjorde de så var de dags för fotbollsträning lite fys och även spel! När träningen var slut så gick jag förbi jossi som fyllde år för att gratta henne då blev man bjuden dit också, så då gick jag hem för att duscha och sedan gick jag tillbaka till jossi. väldigt mysigt faktiskt. när jag kom hem färgade jag håret så nu är de inte gult längre (a) sedan började beck kl 21 som jag satte mig och kolla på som slutade ungefär 23 så jag kom väll inte i säng förns 23.30. Imorse gick jag upp super tidigt igen, 06.15 för att jag skulle åka till täby och mönstra, fick skjuts av malin. tack syster <3

på mönstringen snacka jag med en psykolog, va hos en doktor och kolla lungorna, tog EKG+blodtryck, hade konditionstest(cykla). de va fan  as jobbigt men jag hade tydligen bättre en de flesta killar.. (medan jag cykla hade jag ett svart "bälte" runt midjan) där tog mina ben stryk, mjölksyran, fyfan alltså!! när jag var klar med de fick jag snacka med en kille som visade vad jag kunde välja mellan att bli i lumpen! hade några alternativ men jag tog insatssoldat, preliminärt. vet inte vad jag vill nu, om jag vill göra lumpen eller inte ;o så nu har jag två veckors betänketid!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är grym!

Postat av: Mysan

Do it! Fett ballt, jag ska nog också mönstra! men visst går du lumpen när du gått ut skolan :D ?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: