Boys like girls

*Superfredag* i skolan. Igår mötte vi Rmid1 i Innebandy, Fotboll och Handboll. i innebandyn vann vi, i fotbollen vann vi också (jag gjorde hattrick) och även i handbollen vann vi. trots att ettorna var kaxiga hela veckan och helt övertygade om att dom skulle vinna så utklassade vi dom ;) Rmid2 is the shit!

efter, när jag kom hem, duscha, fixa mig osv så följde jag med malin till godisaffären i tumba willys. hon skulle köpa godis för typ miljarder kronor :o haha. mär vi kom hem fixade jag lite till, kollade på one tre hill, städa köket, måla naglarna, spela kort, käka och sedan gick jag och mötte elin så skulle vi gå till jossi tillsammans. kom dit, fixa lite, lyssna på musik! sen så sjöng vi singstar en stund innan de blev fest! träffade många mysiga människor som man inte träffat på jätte länge tex Tom, Oscar, Viktor, Putte och Jessica. Dem andra va väll också mysiga men dom har jag inte träffat förr så (a) eller de va en snubbe som jag tydligen hade träffat förut, han hade iallafall full koll på de Niklas hette han! *peace*

de va allt för mig haha over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: