why cant you see

Tja, dagen har gått ganska segt idag. Åkte till skolan och hade "lektion" i ungefär 20minuter. under den tiden skrev vi bara i papper om hur två av årets kurser har varit, om de har vart bra eller dåligt, vad som kan förändras osv. inte så kul! sen slutade jag, jobbet blev inställt pga all jävla snö..

kollade nyss på svenska hjältar galan, jag tyckte att det var jätte bra!

nu ska jag se huset fullt och snacka lite med niklas på msn ;) haha godnatt!

här är jag när jag var liten. Vi satt och snacka idag, jag var ett Ö barn enligt mamma och pappa. jätte jobbig, skrek mycket och så. medans malin var ett A barn som aldrig sa någonting. Men jag tycker att man ska säga vad man tycker :D hahaha och jag tror faktiskt att jag var rätt snäll ibland också ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Nähä din gudmor håller inte med, klart du var ett A-barn också söt som socker ;-) kram

Postat av: Tobbe

En gång ett Ö-barn alltid ett Ö-barn! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: