välkommen hem igen

Hej allihopp, hoppas allt är bra :) jag sitter just nu och fixar en cd skiva med lite mysig musik på till imorgon på julafton. kan va skönt med lite andra låtar än dom vanliga, stilla natt, tomten jag vill ha en riktig jul, o helga natt.. allt vad som nu spelas. jag ska fixa en grym skiva som passar bra in på julen :) jag tycker inte så mycket om julen. men de är nått man får leva med så länge man bor tillsammans med någon antar jag. när jag bor ensam så ska jag inte ha något julpynt alls!

nu ska jag återgå till skivan. godjul på er alla :)

Vårt pepparkakshus som kom på första plats, med motiveringen: Tydlig koppling mellan program och jul. Konstnärligt, dramatiskt. Risker som ökar kring jul och som påverkar en hel yrkesgrupp.
RMid3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: