take some time

jag har tänkt nu ett tag, fram och tillbaka. Jag kan inte bli brandman av olika skäl vilket är tråkigt så jag har funderat vidare för att försöka få ett hum om vad jag vill göra efter gymnasiet. jag vill inte bara börja jobba direkt för då kommer jag antagligen gå arbetslös i ett år om lågkonjukturen fortsätter såhär iallafall. Nu har jag tänkt och kommit fram till att jag vill på au pair efter gymnasiet ett år. jag ska kolla vidare på de och snacka lite med syv i skolan. kommer bli as bra :D

nu ska jag iväg på träningsmatch mot P93. haha

vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: chriszy

au pair it is! :D

Postat av: Katrin

Varför kan du inte bli brandman för då? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: