please forgive me

vi förlorade med 13-2 mot p93 igår. men de var en sjukt kul match, fullfart hela tiden vill jag lova!
Imorgon har jag studiedag, då ska jag baka bullar och vara med johanna, ska fixa hennes naglar lite :) på fredag är de sacomässan som gäller.
Sen har jag och chriszy bokat möte med syv nästa vecka, längtar :O :D
sen är det även innebandysm, skolsm på torsdag nästa vecka. i nyköping... mycket händer.
jag är glad, jätteglad hela tiden. jag är trött men jätteglad ni anar inte!

Nu sitter jag och lyssnar på Backstreet boys - I want it that way (dom är så söta i videon) och Linda bengtzing - alla flickor. kanske drar till skärholmen med rebecca senare om hon ville följa med isåfall kanske de kommer upp någon bild lite senare :D


Kommentarer
Postat av: chriszy

Sv: OMG! :oooo tisdag får komma fort! :D

Postat av: Sandra

vadååå torsdag?? :O det är innebandy på tisdag din mupp!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: