hard headed woman

jag drömde en mardröm inatt. tänkte berätta om den.
jag drömde att Nikolina hade skrivit ett inlägg om mig i sin blogg, om hur jag var falsk, ful, äcklig och att jag inte borde få leva och massa skit. så jag ringde henne, men hon la på, tröck på upptagen. jag smsa, fick inge svar. så jag valde att ringa till Jossan för att de om hon hade hört vad de va som hade fått nikolina att hata mig. Hon svarade men när hon hörde att de va jag bad hon mig dra åt helvette så slängde hon på luren i örat på mig. Så då ringde jag Malin för att snacka med henne, men hon tröck på upptagen och svarade inte heller på mina sms.
I den sekunden tog jag bilen och åkte till nikolina för att prata, hon var intehemma. så jag fick prata med lotta, hennes mamma. hon visste ingenting om vad som hade hänt. Robin kom in i köket och slängde ut mig..
i nästa sekund var jag utanför jossan som var hemma men vägrade öppna dörren. så jag ringde oscar som bad mig att sluta prata med jossan. sedan satt jag vid ett köksbord med malin, hon va arg och precis när hon skulle berätta om vad som hade hänt så vaknade jag. :O

De va en jätte oberhaglig dröm :O nästan så att jag grät när jag vaknade!
Nikolina och Jossan, jag saknar er<3

Malin träffar jag ju mer och mer så aaaaa (A) hahaha


Kommentarer
Postat av: malin

men gud stackare!! hatar sånna drömmar :P fattar ine om de är jag el. din syrra xD men vi träffas iaf oftare hih i:D<3

Postat av: Josephine

kul å se att du har blogg :D haha läskig dröm hörru!

Postat av: J

gumman da, det var bara en mardröm <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: