en sån som man har när man är liten

Hej alla :)
nu har hela helgen gått, redan söndag. tråkigt ju, men som man brukar säga "det går fort när man har roligt" och jag har haft roligt.
I fredags åkte jag till malin och kollade på idolfinalen med malin, angelica, jenny, niclas, johnny, sanna och malins lillesyster. :) dagen efter alltså lördagen så var jag hemma nästan hela dagen och julpyssla med familjen. vi byggde pepparkakshus och bil (se bild) fast de enda jag gjorde var de små gubbarna, jultomten och hans säck, julgranen och Gold ville att jag skulle göra honom så han är den jätte lilla gubben som knappt syns och så gjorde jag elvis men han står och gömmer sig bakom bilen haha.


efter att vi hade käkat middag och nästan byggt klart så åkte jag och träffa malin och sanna i huddinge, vi gick hem till sanna. så satt vi inne i hennes rum och lyssna på musik och dom två fixade sig ;) efter en stund kom angelica och joina också hon hade med sig en varsin cider till oss som vi drack upp och sedan skjutsade sannas pappa oss till stuvsta. därifrån tog vi tåget in till stan där vi gick på pilot. inte världens bästa ställe :p, malins mobil blev snodd (eller tappad) jag har inte på danshumör, ölen var äcklig, fanns en snygg kille, annars de funka.. hahaha!
Bild på malin

bild på sanna som sminkar sig 
 
bild på angelica


Idag gick jag upp vid 10, då jag drog och tränade mina småknattar 3-5åringarna. alla var utklädda till jultomtar, tomtenissar eller pepparkaksgubbar eftersom de är lucia idag :P haha jätte söta var dem iallafall :)
När jag kom hem så kolla jag på huset fullt och kung fu panda, och så käkade jag middag. efter de hade mamma och pappa köpt en julgran som jag klädde :)



vi hörs vänner! :) pusss

Kommentarer
Postat av: malin

herregud vilken not fin bild på mig :||. den förblir kvar på din blogg! - men kul en stund hade vi iaf :) tack för en braig helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: