blue hawaii

idag va en ganska skön dag, lite irriterad på att behöva gå till skolan i ungefär 20 minuter varje dag bara. åkte så att jag var i skolan kvart i 9, började 9. hade en liten genomgång på 15 minuter sedan slutade vi. och hade inte lektion igen förns kl 14.00 och de var i bollhallarna för bowling med brandmännen. tänkte skita helt i bowlingen men jag åkte tillslut ändå. först åkte jag hem där vi 9.20 fast tågen var sena och så var inte hemma förns kanske 10.10. då tvättade och diskade jag. städade undan lite i vardagsrummet och kollade tv. sedan åkte jag iväg till bowlingen vilket gick rätt dåligt :p haha jag förlorade.... illa! haha

jag har nästan kollat klart på alla säsonger av huset fullt nu. bara ungefär 17 avsnitt kvar på säsong 8 typ. sedan har jag 31 filmer med Elvis som jag ska börja se. haha :D

Elvis Presley <3



Godnatt folket :)

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag måste få några elvis filmer av dig sen!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: