my heart don´t need it

nu har jag vart och gjort mina naglar fina igen! såå skönt. 
annars har jag inte gjort så mycket i skolan idag, var på elevrådsmöte större delen av dagen känns de som :P sen idrott, volleyboll blev de idag. jag gillar inte volleyboll men idag var de helt okej roligt(a) stack sedan hem och packa om väskan, käka och drog vidare till innebandyträning. De va en skön träning idag, sprang en del och den del tävlingar. de är kul :)


imorgon är de skola som vanligt, börjar med innebandy på morgonen och dagen slutar med projektarbete! as kul! och återigen träning på kvällen, då någon från innebandymagazinet ska komma och snacka med oss. ballt eller? haha


Godnat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: