innebandysnack

Tja alla goda vänner som tar sig tid till att läsa min urtråkiga blogg. nu tänkte jag bara skriva lite om innebandy pga att alla snackar om den här jäkla sidan innebandysnack.se. innebandyfolket vet nog vad de är  men för de som inte vet så är det en sida där allt skitsnack sprids inom innebandyvärlden. människor som tror att dom vet skriver fel fakta osv osv.. ni fattar, en spridare är vad de är! haha.. nej men de jag ville få ut med dehär var att, de egentligen inte är någon som vet varför jag och malin böt från bajen till vendelsö och från vendelsö till telge. Första anledningen till att vi lämna bajen mitt i säsongen var att Hasse (damlagstränaren) blev kickad och istället satte de in juniortränaren Josef på den platsen så att han skulle ta hand om alla. men ingen i damlaget gillade såklart detta och de blev massa tjafs och skit hit och dit. Min syster sa att hon vägrade att stanna kvar. I den vevan som vi bestämde oss för att sluta (för resten av säsongen) så hörde vendelsö av sig till oss och sa att vi var jätte välkomna till dem för att avsluta säsongen där (tråkigt om vi fick lägga av). + att telge också ringde men dom var intresserade av oss till säsongen efter. så de va ju perfekt att få fortsätta med vendelsö och sedan ha ett närmare alternativ till säsongen efter. så vi gick med på de, inte bajen däremot.. efter mycket om och men så fick vi iallafall gå till vendelsö och fortsätta spelet där. När säsongen var slut så visste vendelsö tränarna att vi skulle gå till telge och de tyckte att de var tråkigt men önskade oss lycka till. De står på innebandysnack att vi slutade för att vi skulle få anders hastig som tränare och han var de inte ens snack om när vi slutade så aaa.

Nu lirar vi iallafall i Telge och vi trivs jätte bra! 
De va allt jag ville säga tror jag, man ska aldrig tro att man vet när man inte vet! :) PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: