Your call

Idag snackade jag med mina lärare om skärtorsdagen, Göte sa "Tjejerna har ingen innebandy på torsdag och vi skiter i teorin". Sen hade jag samhällskunskap, Per. Jag gick till honom och frågade om jag var tvungen att komma på torsdag och vad vi skulle göra. "vi ska göra frågorna och ja jag tycker att du ska komma och göra de". Men..... då sa jag bara att jag kan göra dom hemma, för att annars måste jag komma till skolan för att endast ha samhälle, känns otroligt jobbig. och då gick han med på att jag fick vara hemma och skriva :D så mitt lov börjar redan imorgon efter skolan! UNDERBART! äntligen... haha /J

Kommentarer
Postat av: cecilia

Du har en jättefin blogg :)

Postat av: Ricky

Yes e ledig då faan vad nice ;P

Postat av: Rebecca

Åh va skööönt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: