sweetest ass in the world

Fia, Carro och Dennisigår åkte jag till Johanna, vi gjorde massa saker innan vi stack ner till bussen som tog oss ner till stan. Vi mötte fia på bussen. vi skulle ut, så vi gick till stanleys i södertälje. vi alla tre trodde att kvällen skulle bli jättre tråkig och att vi skulle få sitta ensamma. Men de blev faktiskt riktigt bra iallafall och vi satt inte ensamma. :) Idag när jag och johanna vakna så åt vi frukost med hennes småsyrror, victoria och mikaela. Efter frukosten såg vi på High school musical 3. plus att jag fick en ny bästis, victoria! hon är riktigt söt, pratar väldigt mycket men de är väll charmigt antar jag, plus att hon är kär i min klasskompis! ;) haha.. Nu ska jag snart dra iväg på träning med vendelsö, dags att tagga till matchen på söndag mot hammarby! pusss och kram /J

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh vilken fin header du har ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: