igelstaloppet

jaha, idag var de då igelstaloppet  (7.5km) som låg på shemat. Förra året sprang jag och blev tvåa av tjejerna i nuvarande tvåan.(sprang hela loppet ensam) Men de fick jag inte pris för så iår kändes de kasst att ens försöka springa så jag gick med Johanna och Tess i ett raskt tempo. Jag är fortfarande en tävlingsmänniska så jag klarade inte av att typ vänta när tess sa att hon inte orka mer. så jag och johanna gick ifrån henne. känns riktigt taskigt men jag klarade inte av att stanna och vänta och liksom låta alla andra gå om oss. När vi var nära mål så gick de två tjejer framför oss, då liksom ökade jag farten ännu mer, även fast johanna inte orkade men jag ville inte att dom sklle komma i mål innan oss, och de gjorde dom inte heller! HA.  jag fattar inte ens att jag klarade av att gå. men men nu är de överstökat!
ikväll ska jag vara med Elin och Rebecca, vi har inte bestämt någonting speciellt att göra bara umgås och ta de lugnt! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: