eh eh, there is nothing else I can say

igår hade vi fotbollsmatch (seriestart) mot tungelsta, vi vann med 9-1. vi borde inte ha släppt nått bakåt eftersom de va spel mot ett mål hela matchen. vi spelade dessutom rätt dåligt och de bådar ju gott inför framtiden när vi vinner med så mycket när vi spelar dåligt (A) Men jag tycker iallafall att jag var helt okej bra faktikst jag gjorde tre mål (snygga såklart) och en grymt snygg ass! jag la en klack till en spelare i mitt lag som la tillbaka den till mig så klacka jag till migsjälv och kommer i friläge mot mål så ropar en i mitt lag att den finns på andra sidan och då lägger jag över den lite schysst så att hon fick göra mål ;) liiite nöjd med mig själv är jag nog ändå :Dhahaha.. (diva)
idag började skolan igen :/ jobbigt, fast ändå inte. va jätte trött men de går över snart, kul att träffa alla igen ;)

Sen avslutar jag dagens skrivande till att gratta Chriszy och Lulle som  har förlovat sig :)

Kommentarer
Postat av: chriszy

härligt med vinst, o tack, haha ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: