darling, don´t

skolan idag var lååång men bra, imorse hade vi "innebandy" men vi spelade basket ganska kul faktiskt. när jag kom tillbaka till skolan så satt jag och vänta på Tess och Johanna i ungefär 40minuter. sen åt vi snizel och potatisgratäng. så hade vi hål jääätte länge från 11 till 13.30 så jag och tess gick sen till kanalen och satte oss där och prata om allt, de va hur mysigt som helst och de är ju inge fel på vädret precis. sen slutade vi skoldagen med samhällskunskap. När jag kom hem käka jag och städa mitt rum. senare så har jag både fotboll och innebandyträning men jag valde att träna fotboll idag. är inte alls pepp på innebandy just nu! /Jh

Kommentarer
Postat av: Malin

det gick bara bra! var jätte roligt. hur var fotbollen då? <3

Postat av: Malin

Fin blogg:D

Postat av: Malin

Fin blogg:D

Postat av: malin

du kommmer också få mvg ngn gång ju keep on fighting :D hihi

Postat av: Rebecca

fin blogg du har fixat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: