crazy

Igår var jag ute nästan hela dagen, Nikolina ringde mig när jag stog i duschen på morgonen och ville att jag skulle följa med till solna och kolla på fotboll och de ville jag så jag slängde på mig lite kläder och stack. När vi kom till solna så gick vi omkring i solna centrum innan vi skulle ta oss till bergshamras idrottsplats för att se någon slags "korpen" match. De va ett lag ifrån polen och så var de några från nåns jobb hit och dit, förstog inte riktigt. Men Kevin, David, Emil, Jocke, Henke och Putte spelade, och de va rätt kul att titta på dom. De va väll ett tag sen dom spelade men dom va jätte duktiga ändå. :) Efter matchen fick jag och Nikolina skjuts hem utav Kevin och Davids Mamma och Pappa, jätte snällt! När jag kom hem så gick jag direkt upp till vretarna till mina kusiner för att sitta barnvakt. Vi va ute och lekte, köpte glass osv. så spelade vi tv spel när vi kom in, sen sov dom! haha.
Nu ska jag iväg och träffa rebecca :D puss /J


Kommentarer
Postat av: N.

Tack för den dagen, verkligen uppskattad. Jag saknar dig hela tiden, annars! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: