yeahyeahyeah

jaha hallå och godmorgon gott folk.
jag har kommit på att de är mest bilder man vill ha i bloggen, men min dator är paj så jag har inga bilder att lägga in /: men jag ska göra så gott jag kan, ska försöka låna fars dator. för han har jätte mycket bilder :)
aja lite måste jag ändå skriva nu:
idag är jag ledig från skolan, samma sak imorgon :) ledig idag pga att mina två lärare som jag har idag är ute och paddlar och imorgon så har jag bara en lektion och den läraren har sagt att de är eget arbete så man behöver inte pricka av sig. men liksom min braiga grupp är redan klara med allt så vi slipper göra nått alls. grymt va? :D
så idag ska jag bara vila och försöka bli frisk till alla matcher i helgen.

bilder kommer efter frukost:D /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: