Why ain't anybody lovin' me?

jag har tråkigt, jag är tråkig! tredje dagen på lovet, onsdag, och jag sitter fortfarande ensam och bara glor.
tänkte gå till tumba och ta hål i örat idag men jag vill inte gå ensam så aa, då blev de inget med det heller.
alla har nått/nån, medans hej här är jag och jag vill ..
vad gör alla egentligen? de är typ inga, mer än jag, som sitter ensam hemma? galet!
kanske är mitt fel men men.
så sitter man här och typ längtar till innebandyträning som är imorgon och när man kommer dit så blir man väll deppig för att vara där och då vill man att fotbollen ska rulla igång igen. och när den gör de så vill man nått helt annat..aaah döda mig!
nu måste jag göra nått så att jag får upp humöret lite!
/J

Kommentarer
Postat av: nikolina

hör bara av dig, så kan man spara lite tid åt dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: