so close, but so far away

de finns saker i livet jag saknar och personer jag saknar just nu. men jag är ändå glad fast samtidigt rätt ensam. jag har ju innebandyn och skolan som tar upp den mesta tiden i mitt liv och nu har jag även körskola tre gånger i veckan i tre veckor så jag har ju rätt mycket att göra även om de finns andra saker som jag också vill göra. jag vill tillexempel få tillbaka min kontakt med jossan och nikolina och så vill jag umgås mer med elin och rebecca som jag inte har träffat på typ as länge. känns som att allt försvinner, både tiden, vännerna och familjen. Jag är nästan aldrig hemma och jag är nästan aldrig borta. jag bara är. jag vill inte bara va. jag vet inte vad jag vill. jag sover hemma, åker till skolan kommer hem 10 minuter efter skolan äter lite, åker iväg på träning och sen så är dagen slut dags att sova när man kommer hem igen liksom. och på helgerna så sitter jag mest inne och inte gör ett jävla skit, jag tar inget initiativ att ringa någon. jag bara är, tills de blir match och så är helgen över och veckorna börjar som vanligt igen! mitt fel kanske? men... jag måste göra någonting nu! ps när jag har tid ds :(

nu måste jag iväg och köra i körskolan /J


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag saknar dig, jätte mycket<3

Postat av: nikolina

Jessi-gumman. Det löser sig, jag förstår dig också. För jag känner mig nästan likadan. Men framförallt. Jag saknar dig. ! <3

Postat av: Josefin

du förlorar aldrig mig. Jag finns alltid där. Vänner som står varandra nära kan ha ett tag där de varken pratar eller ses, men trots dessa omständigheter har man alltid varandra. Du har alltid mig. Och jag bara längtar efter dig! Hela tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: