polispolis

idag så var vi på polismuseet i stockholm och kollade runt lite, hade en guide som snacka en massa om poliser,dna, fingeravtryck osv. jag höll på att somna! de va inte så kul faktiskt. och man hörde typ inte vad guiden sa (a)
ja men nu sitter jag iallafall hemma, ska snart åka till skolan för att ha utvecklingssamtal wie typ .... aa sen efter det så ska jag dra till körskolan och köra lite bil, idag tror jag att vi skulle öva på att starta i backe.
aa jag har iallafall jätte tråkigt och de har hänt så mycket skumt på senaste tiden så man blir ju lite crazy eller nått haha.. 
have a nice life / J

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad är det för crazy stuff som har hänt? ;o

Postat av: Rebecca

Men åh tack så mycket :D:D:D<3333333


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: