Here you come again

idag bestämde jag mig, trots att jag var ensam, för att gå ner till tumba och ta hål i örat! så nu har jag gjorde de och de ser bra ut. bara att de gör ont, haha men de går över ju :D sen så åkte jag med mamma och pappa och storhandla på ica maxi. och efter det så var de i stort sätt dags att gå till körskolan och köra lite. de va min sista lektion och jag fick jätte mycket beröm så de va kul :) haha
och så fick jag sms av jossi, lite oväntat faktiskt ;o men kul. Ska va med henne, fredag-lördag! kulkul :D
och på söndag så ska jag åka till nykvarn och kolla på nykvarn-telge .. ska bli skoj de också!

puss och kram vi ses på stan! /J

Kommentarer
Postat av: nikolina

jag såg inte din fråga fören nu, har precis gått upp och är hos joakim ;/. ska träna 17.30 .

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: