what hurts the most

gick iväg från gårdagens match mot odelberg/gustavsberg med vinst, 0-8. De va väldigt många juniorer där och kolla, de va nervöst i början när min tränare var där osv men när jag klev in på banan och börja spela så kändes de bara bra och jag var för en gång skull glad och hade kul på en match. :)

imorgon är det fredag och jag ska till plastik kirurgin i stockholm till tandläkaren för att en av mina visdomständer inte växt på lite mer än två år så dom tyckte att de va dags att fixa till de.

idag ska jag bara ta de lugnt, sjukanmälde mig från innebandyträningen både i skolan och efter skolan. men jag måste ändå åka till träningen och typ ha möte eller snack eller nått om mig och min framtid antar jag(?)..

jamen dags för skola nu så lev livet /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: