Innebandy!

Jag heter Jessika och spelar innebandy i hammarbys damjuniorer. 
I klubben så har man inget sammarbete mellan Damer och Damjuniorer.
Och de fanns ett snack i början av säsongen om att vi i dj skulle göra en ordentlig dj satsning, men istället så blev de en mix av att damspelare kom/kommer ner till damjuniorerna och hjälper till, när tränaren går till dom och frågar om dom vill. Ungefär samma sak händer mig, Damerna har ont om folk, nästan kaos, så dom frågar mig om inte jag skulle kunna ställa upp och hjälpa till. och jag sa visst självklart även om jag visste att min tränare skulle "dampa". Så självklart frågade jag om de va okej för tränarn också för de borde de ju liksom inte vara(?) men icke sa nicke, de fick jag inte.. men ändå så gick jag ner till damernas träning som var igår och förväntade min avrättning på min träning idag. men de gick bättre än jag trodde men jag fattar ändå 0. vi hade möte där de sägs " om en dj-spelare väljer att gå upp till damerna och spela en match så är man inte välkommen tillbaka". och så är det faktiskt sagt i från början. så jag besätmde mig inte liksom vad som vägde över, för jag är verkligen mittemellan. så efter träningen så skulle jag ge besked, ropar på tränarn och han säger "spela matchen imorgon, lycka till" . Men alltså hallå?! vi hade en regel? aja.... de här är väll inte slutet.
ska iallafall spela med damerna imorgon, önska mig lycka till :) /J

Kommentarer
Postat av: Malin

De kommer att gå bäst idag:D du är alltid välkommen hos oss om du inte är de hos dem ;) är du inte välkommen där missar de en stor tallang..<3

Postat av: Robin

Lycka till <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: