operation

de gick bra hos tandläkaren idag, blev bara en snabb undersökning och en förklarning på hur min operation ska gå till osv. och så fick jag en ny tid för operationen och så skulle dem skicka en remiss så att jag skulle få röntga innan operationen som är 5 dagar innan min födelsedag. ;o fyller 18år fredagen den 23 januari och jag ska opereras måndagen den 19 januari. han sa att "du kommer vara svullen som en golfboll i ungefär 5-6 dagar efter operationen" kul jul för mig liksom. :O
lifes a bitch sometimes /J

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jensen

så du hittade dit i alla fall ;D

Postat av: Anonym

Nu är det så här om du blir medlem på den här hemsidan http://www.gratismode.se/?c=1953 och börjar sätta igång med att samla poäng så får du presentkort, inte från början utan du måste nå en viss poäng summa. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: